luni, 16 ianuarie 2012

Adrian Epure reporter sport de la ziarul Adevarul cere spaga!!

Adrian Epure  reporter sport de la ziarul Adevarul cere spaga!! si daca nu platesti la el  baga articole  proste despre tine, numai pentru se platesti
http://www.adevarul.ro/sport/fotbal_intern/Fostul-Laminorul-Roman-Piata-Universitatii_0_628137513.html
duminica 15.01.2011 am fost la miting in piata unversitete si am stat linestitsi
 nu am vrut se vorbesc cu nici o televiziune  SAU o un reporter de la un ziar nu am facut nici un protest ,si am stat si mam uitat  la proteste ca un simplu cetecian al romanie si mam trezit cu un reportage de sport scris de Adrian Epure care se stie in  lumea sportiva  ca ea mita pentru se nu scrie urat despre tine
?????????????????????ce legatura e ca am fost la protest si ecipa laminorul roman
sper ca DNA SE FIE SEZIZAT DIN OFFICIU CU ACEST  ARTICOlL
                                                           Nati Meir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu